metukaya.co.il אמנות ובידור איך לנקות באנג בצורה מושלמת

איך לנקות באנג בצורה מושלמת

אם אתה רוצה להסיר את השרף השחור הלא נעים מהבאנג שלך ולא טורח לנקות אותו כמו ביום שקנית אותו, קנה אלכוהול איזופרופיל (הקפד לקנות את הזן הטוב ביותר, כי ככל שתכולת האלכוהול גבוהה יותר, כך ייטב) ותמצאו גדלי פקק מוכנים עבור באנגים רבים. מי שמעדיף שיטת ניקוי מהירה יותר יכול גם מיקרוגל את האלכוהול בכלי נפרד ולשפוך אותו ישירות לתוך הבאנג.

החלק הזה יכול להיות מבולגן

אז סגור את השקית כדי לנער את תערובת המלח האלכוהול מתוך הבאנג. לנער את הפתרון עד שהוא יוצא לגמרי מהבאנג שלך ומהיר יותר מהניקוי על ידי שטיפה במים חמים. שלב זה עשוי להיות נחוץ ובין אם לא תלוי במידת המלוכלך שאתה עושה אותו, אך אם תיתן לו לספוג, יעילות האלכוהול בניקוי הכוס שלך תשתפר.

ברגע שיש לך חתיכה קטנה מהשקית שלך

נענע את הבאנג עד שפתרון האלכוהול והמלח יעלה על פני השטח. לאחר שטלטת את הבאנג שלך ושפכת את תמיסת האלכוהול / מלח החדשה, תוכל לנקות אותו בכיור. סובב סוחט לימון מלא במים החמים שיש לך בכיור במשך כ -60 שניות, ולאחר מכן שטוף את הבאנג הנקי מהפלסטיק היבש שלך.

כדי לנקות באנג DIY, פשוט השרו את הבאנג בתמיסת אלכוהול ומלח. ניקוי המטאטא קל כמו לרעוד עם אלכוהול ומלח גס ולתת לו לספוג. לנער את הבאנג ולשפשף אותו במשך 2-3 דקות עם האצבעות ואז לשפוך מים ישנים מהבאנג לתוך הכיור, לשפוך עליו כמות נדיבה של אלכוהול איזופרופיל ולהוסיף כפית מלח גס.
למידע מורחב בתחום של נוזל ניקוי גראנג' אוף עליך להעיף מבט ב- popa-rg.co.il

ברגע שהבאנג שלך מנוקה מספיק

שטוף כל פיסה במים קרים ותן לו להתייבש באוויר לפני ההרכבה. אם הבאנגים שלך לא נוקו מעט, אתה יכול לעשות שייק אחרון עם מעט אלכוהול טרי ומלח כדי לנקות הכל. באנגים שיושבים שנים ללא ניקיון מפתחים כתמים ומים מלוכלכים שמתאדים מהשרף ומייבשים את הכוס.

אתה יכול לנקות כוס מים מעל הבאנג עם שטיפה מהירה

או עם השרייה חזקה לניקוי עמוק יותר עם אלכוהול איזופרופיל. בקבוק ניקוי יבש עם מלח אפילו מקל על קרצוף נקי בתוך דקה או שתיים בלבד. אתה יכול גם להשתמש בג'וקים שרף כמדריך לדרך מהירה וקלה לניקוי קערות הבאנג.

אם אתה קונה פתרון ניקוי ספציפי לבאנג

אלכוהול איזופרופיל ומלחים הם ההימור הטוב והזול ביותר שלך. לדברי מומחים, תערובת של מלח ואלכוהול איזופיל מתאימה יותר לניקוי באנגים מאשר פתרונות ניקוי ספציפיים לבאנג. לאחר שתמיסת הניקוי נמצאת בפנים, מומלץ להוסיף את כמות המים המומלצת לתמיסה, לשפוך אותה לתוך הבאנגים שלך, לאטום אותה ולהשליך את תערובת האלכוהול במתקן פינוי פסולת מקומי או ממלכתי.

אם אתה קונה תערובת בחנות שמבטיחה לנקות את הגראנג שלך

אתה יכול להשתמש בשילוב של אלכוהול איזופרופיל ומלח וזה מנקה אותם. השיטה הפשוטה ביותר היא לנקות את הבאנג עם חוגה מנוזל כביסה ומים חמים. כפי שצוין לעיל, אלכוהול או מלח אינם מומלצים לניקוי הבאנגים שלך, ואינם מכילים אותו VOC, אלא מלח ים גס, שאין לו השפעה הרסנית או שוחקת על צינור המים של הבאנגס.

הדרך הטובה ביותר להטביע ולנקות את קערת הבאנג או את צינור הזכוכית

היא באמצעות מיכל טופרוור או שקית עם רוכסן. שיטה מהירה ובטוחה נוספת היא ניקוי ידית הבאנג על ידי הכנסתו לשקית עם רוכסן. שיטה נפוצה לניקוי באנגלי זכוכית באלכוהול היא שימוש בלימון או במים רותחים.

הדרך הטובה ביותר לנקות את הבאנג שלך

היא באמצעות תערובת של 90% אלכוהול איזו ומלח ים. לאחר שלמדת לנקות באנג עם אלכוהול ומלח, אתה כמובן יכול לנקות אותו, אך לניקוי באנגים עם חומרים מאכלים כאלה יש חסרונות רבים. הבאנג שלך צריך להיות במים לניקוי, וכשהמים מלוכלכים, הבאנג נראה חום-ירוק ונדבק לשרף ולזכוכית.

רוב המקורות והניסיון האישי שלנו אומרים שניקיון הבאנג שלך עם אלכוהול איזופרופיל

הוא השיטה הקלה והזולה בהחלט. בחלק זה נפרק את השיטות השונות בהן תוכל לנקות את הבאנג שלך באלכוהול. שתי הדרכים הטובות ביותר לניקוי הבאנג ערכת ניקוי באנג היא דרך נהדרת לניקוי באנגים בעזרת נרגילות באמצעות מוצר אחד.

במקום להסיר את השרף או להוציא כסף על אלכוהול איזופרופיל

אתה יכול לנקות את באנג הסיליקון במדיח הכלים. זו שיטה פשוטה ואתה מנקה את הבאנג שלך (MouthPeace מפחית חיידקים ב -59.24% שתף באנג אם אתה רוצה לשמור על הניקיון שלך נקי, הקפד לא לשאוף שרף או זפת בכל פעם שאתה דוחף באנג, במיוחד אם הוא עשוי בעיצוב MouthPeace. הדרך הטובה ביותר לנקות את באנג הזכוכית שלך היא שירות ניקוי הצינורות שלנו, הזמין בגלריית ברנס בברלינגטון, וירג'יניה. אנו יודעים כמה קשה יכול להיות לנקות את היצירה המועדפת עליך, כדי לוודא שהיא נעשית כמו שצריך. .

Related Post

פופ של עצמךפופ של עצמך

למה כדאי להשתמש בפופ בעצמך? אם אתה כותב תוכן, ואתה נאבק להמציא רעיונות לפוסט הבא שלך בבלוג, אז הגיע הזמן להקפיץ את עצמך. Pop yourself הוא עוזר כתיבה בינה מלאכותית

דילוג לתוכן