metukaya.co.il עסקים ותעשייה גנרטורים מושתקים – איך לבחור נכון?

גנרטורים מושתקים – איך לבחור נכון?

כאשר החשמל כבוי, תוכל להפעיל גנרטור נייד המונע על ידי גז ולחבר אותו למכשיר שלך. לדוגמה, תוכל להפעיל את המקרר, כלי העבודה והמחשב על ידי חיבור כבל מאריך ארוך לגנרטור. החיסרון הוא שאתה צריך להפעיל את כבל המאריך כל עוד אתה רוצה את הכוח, ואתה מוגבל במספר הדברים שאתה יכול לחבר כי לרוב הגנרטורים יש רק שניים או ארבעה שקעים.

גנרטורים הם כלי שימושי לבעלי בתים, בונים, בתי נופש, קרוואנים וחניכים, שלרוב הם חסרי חשמל. לגנרטורים ניידים קטנים לבית יש כוח רב למצרכים חיוניים כגון מקררים ומיקרוגל, בעוד גנרטורים גדולים יותר בהמתנה יכולים להניע את הבית.

לא לכל הגנרטורים יש אותה רמת רעש, אז שדרג לאחד פחות רועש מחיה אחרת. Wen 56203i הוא גנרטור שקט הפועל ב -51 dB ומספק 2,000 (מ -1,700) וואט פועל.

אם רכשת גנרטור ומחפש דרך להפחית רעש, הישאר במאמר זה לקבלת כמה עצות מועילות. אינך צריך להפוך את הגנרטור שלך לאטום בפני רעש, אך ישנן כמה דרכים חכמות וידועות להפחית את הרעש שלו.

אחד ההיבטים הגדולים של גנרטור מותקן הוא שהוא שקט ואינו מפריע למה שאתה עושה. כאשר הגנרטור שלך נמצא בכלוב, הרעש נחלש כדי לדכא את רמת הרעש. הרעש יכול להיות דכא על ידי מים או רעידות מפליטת הגנרטור, אבל זה לא מפריע לאף אחד.

החשמל מהגנרטור מנותב דרך שקע גנרטור (שקע מותקן מבחוץ לבית או בפנים), מתג העברת כבלים, מתג הילוכים ומפסק למעגלים השונים שעבורם אתה צריך חשמל. . ניתן גם להפעיל מכשירים המחוברים לגנרטור.

מתג זה מונע מהחשמל שמספקת השירות לספק לבית חשמל בזמן שהגנרטור פועל

מה שעלול לגרום לשריפה חשמלית או להצית את הגנרטור. מתגי העברה אוטומטית (ATS) מאפשרים זיהוי כאשר מתגלה הפסקת חשמל, והם מפעילים את המנוע ומנתקים את החשמל שמגיע מהקווים המספקים לחיפוי הבית שלך חשמל גנרטור. חלק מהמערכות כוללות גם מתג העברה, מתג שניתן להדליק או לכבות אם החשמל נכשל בעסק או בבית שלך, או אם הגנרטור נכשל.

המעגל שברצונך להעביר מהמעגל הראשי למעגל התחתון שלך, והוא יפעל כל עוד יש לך כוח רגיל, אך תאבד כוח כאשר אתה מתחבר לגנרטור.

גנרטורים בהמתנה הם מכונות שניתן לחבר לבית שלך ולהתחיל כשהרשת מפסיקה לספק חשמל

אך גנרטורים ניידים קטנים יותר ודורשים יותר תכנון. הדרך הבסיסית ביותר לספק כוח גיבוי היא הפעלת גנרטור נייד בגינה שלך, חיבור כבל מאריך וחיבור המכשירים שלך. תכנן מה אתה רוצה להפעיל כאשר אתה משתמש בגנרטור כדי להריץ את העומס למעלה ולמטה.

רוב מחוללי ההמתנה חזקים מספיק

כדי להפעיל מיזוג מרכזי, מכשירי מטבח ומכשירים גדולים אחרים. גנרטורים המתנה מיועדים להתחבר לגז טבעי ולעתים קרובות יש בהם מיכלי פרופאן גדולים עצמאיים, כך שאתה לא צריך לדאוג בכל פעם שאתה משתמש בהם.

עם צריכת של 5,000 וואט או יותר, גנרטורים אלה מאפשרים לך להתחיל ולהפעיל את השירותים הבסיסיים שלך יחד עם המכשירים שלך המופעלים על ידי פרופאן. טווח דרישות הספק זה אומר שאתה יכול להשתמש בגנרטור נייד כמחולל בית שלם.

אחת הסיבות שהגנרטור שלך יכול להרעיש

היא הכוח שהוא מייצר. אני יודע את זה כי למחולל שלי יש מסך לוח מחוונים בגודל 12 אינץ 'שמראה כמה כוח אתה צריך בזמן נתון. עבור גנרטורים גדולים יותר, כגון מכשיר המתנה שלי בבית, התעריף לקילוואט (קילוואט) הוא מדד לתפוקה החשמלית של הגנרטורים.

סוג הדלק בו הגנרטור שלך משתמש משקף גם את הרעש שהגנרטור מייצר. גנרטורים גדולים יותר עם מנועים גדולים יותר מייצרים יותר חשמל וסביר יותר שישמיעו קולות חזקים.

אם בכוונתך להשתמש בגנרטור שלך

כדי להפעיל אלקטרוניקה רגישה כגון טלוויזיות או מחשבים, ודא שהוא נועד לשמור על בטיחותו. אם הם ניזוקו עקב הפסקת חשמל פתאומית, חשוב להשאיר את הגנרטור פועל. לחלק מהגנרטורים יש מצב אקולוגי לחיסכון בחשמל כאשר אינך משתמש במכשירים או במכשירים שלך.

על מנת ליהנות מהעוצמה והביצועים של המכונית שלך באופן מלא

עליך לספק לעצמך חשמל באתר הקמפינג או להביא גנרטור משלך. בעזרת גנרטור הונדה שלי, אני יכול להפעיל מקררים חשובים, מנורות, מאווררים וטלוויזיות כשאני מושך את התקע, אך אני גם רוצה להפעיל מכשירים חשמליים חשובים כמו מכונות קפה (600 וואט) ומיקרוגל (1500 וואט).

גנרטורים יכולים להיות מתנה משמיים במהלך סערה או חירום אחר הגורם להפסקת חשמל בבית או בעסק שלך

הם יכולים להיות שימושיים גם במקרה של הפסקות חשמל במהלך המחנה, ואי אפשר להתכחש לכך. גנרטורים יקרים-גנרטור מקורר באוויר של 22 קילוואט שיכול להניע בניין בגודל 2,500 רגל מרובע יעלה לכם כ -5,000 דולר כדי שתוכלו לחסוך קצת כסף אם תוכלו.

גנרטורים ניידים יכולים להשאיר את הבית או העסק שלך פועל כספק חירום במקרה של אסון, אך בתמורה עליהם להיות מוגנים.
למידע נוסף אודות גנרטורים מושתקים – איך לבחור נכון? וגנרטורים מושתקים באתר שמרלניג יש לבדוק כאן: shmerling.co.il

אתה יכול להשתמש בווילונות

תקרות ומפרידי חדרים אטומים לרעש כדי לשמש כמגני רעש בזמן שאתה רחוק מהגנרטור. אל תבנה את המתחם שלך ללא מקום לאחסון הדלק בו אתה משתמש כדי להפעיל את הגנרטור שלך. יש לאחסן את הדלק במקום נפרד כדי למזער את הסיכון לשריפה.

Related Post

דילוג לתוכן