metukaya.co.il עסקים ותעשייה דוגמאות לכרטיסי ביקור

דוגמאות לכרטיסי ביקור

אולפני מלדיני הינה חברת עיצוב פנים ובניית שטוקהולם המתמחה בעיצוב ונגרות עץ של חללים ציבוריים ופרטיים. כחלק מפרויקט זהות גדול עבור החברה, ייסד ינס נילסון כרטיס ביקור מכתבים מרהיב זה עבור GF Smith Arjowiggin בחומר מובנה, תוך שימוש בגופן Donadoni המותאם אישית שיצר עבור החברה. הכרטיס, שהופק עבור גאלת ההדפסים של ג'וקבוקס ביום שלישי, עושה רושם מיידי בזכות הגב בצורת אננס, נייר ורוד וירוק המושך את העין וגימור נייר זהב מפואר.
עבור עוד פרטים נוספים בנושא של דוגמאות לכרטיסי ביקור מומלץ להעיף מבט ב- digitalbcard.co.il

עם איורים בוטניים של פריחה טרופית וגופן נקי של sans serif

כרטיס ביקור זה של אורורה עושה רושם ראשוני מסוגנן. הדפס מהנה זה, המשתמש בלוגו המעצב בגב כרטיס הביקור, מראה אישיות שובבה, גמישה ומודעת. הוא משלים את ההרכב הא-סימטרי והנקי של שם המעצב ופרטי יצירת הקשר בחלקו הקדמי והאחורי של הכרטיס.

יציאה מכרטיס הביקור המרובע המסורתי חורגת לא רק מהנורמה בצורתה אלא גם בשימוש בקצוות נייר כסף הולוגרפיים

אם אתם מחפשים רעיונות נוספים לכרטיסי ביקור תלת-ממדיים חותמים, כרטיס ביקור תלת-ממדי זה של חברת רהיטים ייתן לכם השראה נחוצה ביותר בהדפסת אותיות. איור המקצועי של ג'ונאתון לאקי הוא כרטיס ביקור מנוקב מגניב, פשוט ויעיל שמשך את תשומת ליבה של חברת העיצוב המסחר האלקטרוני של סרגיי מליסן.

החל מתבניות תהליך העיצוב

הוא דרך נהדרת ללמוד כיצד להשתמש בכלים וסוויטות עיצוב רבי עוצמה. אתה מקבל שפע של רעיונות לעיצובים אפשריים כשאתה יוצר בובות משלך לעיצוב כרטיסי ביקור באמצעות כלי ליצירת תוכן חזותי מקוון בחינם בשם Visme. להלן מספר דוגמאות טריות לכרטיסי ביקור יצירתיים ומעוצבים שנוצרו על ידי מעצבים מוכשרים והודפסו במדפסת טובה.

אם אתה צריך ליצור כרטיסי ביקור מקצועיים ואיכותיים אך אינך יודע מאיפה להתחיל

מאמר זה מתאים לך. זה מסביר את המאפיינים של עיצוב כרטיסי ביקור טובים, חולק כמה מהתבניות והעיצובים המקצועיים הטובים ביותר של Envato Elements ומראה לך כיצד ליצור כרטיסי ביקור מודרניים אטרקטיביים משלך בעזרת PlaceIt, יצרנית כרטיסי ביקור מקצועית. העיצובים הטובים ביותר לכרטיסי ביקור של שנת 2021 מציעים לעסק שלך משהו החורג מהאסטרטגי.

כדי לעודד אותך בחזית זו, ריכזנו רשימה של 19 סוכנויות המעצבים הטובות ביותר לעיצוב כרטיסי ביקור בעולם העסקים. החל משוכלל ופשוט, עיצובים אלה של כרטיסי ביקור בטוחים יעניקו השראה לעיצוב כרטיס הביקור הבא שלך. רשימה זו של דוגמאות כרטיסי ביקור המושכות את העין נערכה שתעורר בך השראה ותעזור לך ליצור רושם מתמשך.

זה יכול להיות קשה לקבל כל כך הרבה החלטות חומריות מוזרות ומושגים מטורפים

אבל נדרשים רק כמה כתמי צבע שובבים כדי להפיח חיים בפנים ולגרום להם לחייך. אחת הגישות הפשוטות והמתעלמות ביותר היא השימוש בצבעים עזים ומושגים מצחיקים.

סטודיו פולין לעיצוב דפוס פולבונטון פיתח את המפה החכמה הזו בהשראת המצלמה על ידי הצלם סטווומיר מיילניק

שהופכת קובייה פשוטה למצלמת חריר עם קו לא מודפס המייצג אור. היתרון של אסתטיקה זו הוא ביכולתה לגרום לך לחייך, בין אם העסק שלך מהנה, חסר דאגות או סתם רוצה יום נעים, כרטיס ביקור עם סגנון עיצובי זה שמתחבר ללקוחות אוהבי כיף הוא בדיוק מה שאתה צריך. SB ורוד הוא עיצוב נחמד ובלתי נשכח שניתן להתאים אישית לתוכן של ליבכם.

Adobe Spark מעניק לך את החופש היצירתי השמור בדרך כלל לאנשי מקצוע מוסמכים

אלה מכם שכבר מכירים את Adobe Photoshop, Illustrator ו- Envato Elements מצאו אתר נהדר לעיצובי כרטיסי הביקור המקצועיים הטובים ביותר. זה מגיע בתבניות EPS, AI ו- PSD, וברגע שהורדת את התבניות, אתה יכול להתאים אותן למגוון רחב של מטרות עסקיות.

Related Post

תיאורי מקרה של קידום אורגני מוצלח בגוגלתיאורי מקרה של קידום אורגני מוצלח בגוגל

הפוסט בבלוג דן בארבעה מקרים מסקרנים המדגישים את הכוח והפוטנציאל של קידום אורגני בגוגל. התעמקות במגוון אסטרטגיות ותוצאות, מטרת הפוסט היא לספק תובנות והשראה לעסקים ומשווקים המעוניינים למנף תנועה חופשית

דילוג לתוכן