metukaya.co.il אמנות ובידור דרך העבודה של הנוטריון

דרך העבודה של הנוטריון

משימתו ותפקידיו העיקריים של נוטריון ידועים כחובותיו של נוטריון. כנוטריון רשמי המפקיד לאמת את מקוריות המסמכים, נוטריונים משמשים כעדים חסרי פניות בעת חתימתם על מסמכי בית משפט. הם עוזרים במניעת הונאה על ידי עדים לחתימה על מסמכים ואימות האמיתות שלהם. אלה המשימות הידועות ביותר שמבצעות נוטריונים.

נוטריון מה תפקידו?

הוא פקיד שמונה על ידי מדינתו הפועל כעד חסר פניות בעת חתימתו על מסמכים חשובים. מסמכים בצורה אלקטרונית נחתמים ומאושרים, והקובץ נשלח ליעדו. ציבור נוטריונים, כמבקר, מאשר או סוכן חסר פניות של המדינה, הוא בעל שיא ציבורי הפועל כעד רשמי חסר פניות.

בארצות הברית נוטריון נוטריון נוטריוני על מסמכים ופועל כסוכן המדינה בה הוא רשום. הסמכה נוטריונית מחייבת שהנוטריון מאשר את החתימה ואת חותמת הנוטריון. במקרה של אישור נוטריון, על החותם להופיע בנוכחות פיזית של הנוטריון.

רוב המדינות דורשות מהנוטריונים לאשר מסמכים ולסמן אותם בחותם הרשמי או בראשי התיבות של החותם

למסמכים מתוקשרים יש משקל חוקי מכיוון שהנוטריון משמש כעד שלישי ניטרלי לאותנטיות של אחד או יותר מהצדדים שחתמו על החוזה, תצהיר, הסמכה או מסמך דומה. המשימה העיקרית של הנוטריון היא לאמת את האותנטיות של מסמכים משפטיים וליצור סביבה אמינה עבור הצדדים המתקשרים. הנוטריון פועל כנציג הממשלה וכעד לאמיתות החתימות המצורפות לאימות. מוסדות מסתמכים על נוטריונים לביטחון מלא במסמכים חשובים.

מה הוא מסמך אינו עומד בדרישות המינימום לאישור נוטריון

או אם זהות הצדדים המעורבים אינה ודאית, נוטריון רשאי לסרב לאשר את המסמך. אם נוטריון שוכנע שהמסמך עומד בדרישות, הוא יכול להוציא אישור נוטריוני שמצרף חותם למסמך שלו. לאחר שהמסמך נחתם והוגש לאישור, הנוטריון רשאי לבקש מאדם אחר לחתום מחדש על המסמך בנוכחותו.

האדם החותם על האישור חייב להופיע בפני הנוטריון על מנת לאשר שהוא החותם וחתם על המסמך

הנוטריון רשאי לאשר לאישור נוטריון להוציא לפועל את המודל שניתנה לו על ידי ועדת הנוטריון. אם אין לנוטריון עורך דין להשלמת האישור הנוטריוני, ניתן לבחור את סוג המסמך המצורף למוציא האישור. חוק אילינוי אוסר על נוטריונים להשתמש בתרגומים מילוליים לספרדית של כותרותיהם ומחייב נוטריונים להשתמש בבולים כדי לאטום את חוקיותיהם. למרות שנוטריונים הם אזרחי ארה"ב, הדרישה שנוטריון יהיה אזרח ארה"ב אינה חוקתית (ראה ברנאל ופיינטר). זרים שהתקבלו למגורי קבע חייבים להיות מסוגלים לקרוא ולכתוב אנגלית, חייבים להיות תושבים ומועסקים באילינוי לפחות 30 יום, חייבים להיות בני 18 לפחות, לא הורשעו בעבירה ולא חייבים לבטל ועדת נוטריון. או הושעה בעשר השנים האחרונות.

הביקוש לשירותי נוטריון תלוי בזמינות הנוטריונים באזור מסוים. דמי נוטריון הם עמלות המשולמות לנוטריון בגין כל מסמך נוטריוני. כשירות, נוטריונים מקבלים אגרות לציבור מלקוחות שנקבעו על ידי ממשלת המדינה.

סוכנויות נדל"ן

בנקים, מוסדות פיננסיים אחרים ומשרדי עורכי דין משתמשים בנוטריונים כדי להעיד. לנוטריונים עצמאיים (במשרה מלאה או במשרה חלקית) יש יותר הזדמנויות להיות ניידים. הם יכולים לספק שירותי נוטריון ממשרדיהם, לנסוע ללקוחות ולארגן חתימות מקוונות.

לוח הזמנים של נוטריון משתנה ממסמך למסך

הוא עצמאי או עובד בחברה, אך הסמכה היא רק אחת מהתפקידים הרבים. נוטריונים עובדים במשרדים, גם עבור עובדי מדינה וגם של עובדים פרטיים, מה שעלול להקשות על התאמת התחייבויותיך כנוטריון עם חובותיך כלפי המעסיק שלך. אתה הופך לנוטריון לביצוע משימות הקשורות לעבודה על פי בקשת המעסיק שלך (למשל

בעת מתן שירותים נוטריוניים למעסיק שלך

אתה נדרש לעמוד בכל החוקים, התקנות והסטנדרטים המקצועיים של המדינה המצופים מנוטריון עצמאי. המעסיק שלך אינו מסדיר את חובותיך או את היקף עבודתך, ואינו משלם את עמלת הנוטריון שלך. כל העמלות שתקבל עבור עבודתך כנוטריון בעבודה או במהלך עבודתך נותרות רכושך.

זה חשוב כי פקידי נוטריונים לא יאלצו על ידי מעסיקיהם לספק הסמכה פסולה

נוטריונים מטנסי העובדים במוסדות פיננסיים בכפוף לחוק פרטיות הרשומות הפיננסיות רשאים לבצע אישור נוטריוני מחוץ לתחום עבודתם ולגבות תשלום בגין גישה ליומניהם בהתאם ל דרישות ה- FRA וחוק הזכות הפדרלית לפרטיות. למעט מקרים בהם המעסיק אינו לוקח את החותם או המגזין של הנוטריון או מוסר אותו לעובד. על המעסיק לשלם עבור הכלים, גם אם הנוטריון מסתיים או מפוטר.

החוק במיזורי אינו אוסר על נוטריונים לאשר חתימות של קרובי משפחה. הנוטריון בקנטקי אינו מחויב להשתמש בחותם או חותמת על חתימות הנוטריון שלדעתו תקפות.
למידע מורחב על דרך העבודה של הנוטריון עליך לבדוק ב- rehovot-notary.com

 הקוד הפיננסי של טקסס קובע כי נוטריון אינו נכלל מלתת אישור על מסמך אם הוא הבעלים של מניות, מעורב בהעסקת נאמן מדינה או חברה, או שיש לו אינטרס עסקה בסיסית. בשנת 1988 הוציאה משרד התובע הכללי של טקסס חוות דעת המצביעה על כך שנוטריונים המועסקים על ידי סוכנות ממשלתית המסרבים לקבל אישור מהציבור, או מסרבים לעשות זאת, מתפשרים על תפקידם כעובדי ציבור.

 

Related Post

פופ של עצמךפופ של עצמך

למה כדאי להשתמש בפופ בעצמך? אם אתה כותב תוכן, ואתה נאבק להמציא רעיונות לפוסט הבא שלך בבלוג, אז הגיע הזמן להקפיץ את עצמך. Pop yourself הוא עוזר כתיבה בינה מלאכותית

דילוג לתוכן