metukaya.co.il פיננסים כמה עולה הלוואה עד 200 אלף

כמה עולה הלוואה עד 200 אלף

הלוואה אישית יכולה להיות הכרטיס שלך לתשלום חובות בכרטיס אשראי בריבית גבוהה ושטרות גדולים. גורם ההישגיות האמיתי של הלוואה אישית הוא שיעור הריבית וזמן המקדמה שלה.

הלוואה בריבית נמוכה פירושה שאתה מקבל תשלומים חודשיים גבוהים ממה שאתה יכול להרשות לעצמך

להלוואות אישיות יש ריביות משתנות שעולות לאורך זמן. ריבית יכולה להוסיף עשרות אלפי דולרים לעלות ההחזר הכוללת, במיוחד בשנים הראשונות להלוואתך, כאשר עיקר התשלומים שלך יהיה מעניין. משתנים רבים אחרים משפיעים על תשלומי המשכנתא החודשיים שלך, כולל ריבית, שיעור הארנונה המקומי ומה תשלם עבור ביטוח משכנתא פרטי.

על ידי קבלת שיעור טוב

אתה יכול להפחית את הסכום שאתה משלם בכל חודש ואת הסכום הכולל שאתה משלם במהלך תקופת ההחזר. משכנתא קבועה למשך 30 שנה היא המשכנתא הנפוצה ביותר. הלוואות ניתנות לטווח קצר, למשל 10, 15, 20 או 25 שנים. ככל שטווח ההלוואה שלך ארוך יותר, נניח 30 שנה או 15 שנים, כך התעריף החודשי שלך יהיה נמוך יותר ותצטרך לשלם יותר ריבית.

נניח שאתה מחליט לקנות בית בשווי של 500,000 $ ולקחת הלוואה של 400,000 $ בריבית של 3.5%

במשכנתא בריבית קבועה למשך 30 שנה, התעריף החודשי שלך הוא 95,483 $, לא כולל מיסים וביטוחים. אם אתה לוקח משכנתא בסך 200,000 $ בתשלום של 5,000 $ במשך 30 שנה, תשלום המשכנתא החודשי שלך יהיה 107,364 $.

לפני שאתה קונה בית

עליך לחקור את המלווים למשכנתאות, לבחור מבין כמה ולמלא טופס בקשה. הוסף את סכום ההלוואה, ריבית, אורך ההלוואה, נקודות זיכוי, עמלות צבירה ועלויות סגירה. מלווה המשכנתא יספק לכם אומדן הלוואה המפרט את העלות הסבירה של הלוואה, כולל עלויות סגירה ושיעור ריבית.

טבלת ה- HTML הבאה מציגה את ההשפעה המשמעותית של הריבית על עלות ההלוואה הכוללת. באמצעות הדוא"ל שלנו תקבלו ניתוח קל להבנה של עלויות הריבית שלכם בכל חודש בשנה באנגלית פשוטה.

מחשבון משכנתא טוב כמו זה שאנו מציעים ב- MortgageCalculator.org יכול לעזור לכם לעבד את התשלומים החודשיים ואת תשלומי הריבית הכוללים

כדי לאמוד את העלות של שינוי בשיעור ממשכנתא בריבית קבועה, בחר בקירוב של ריבית ההלוואה שלך בעמודה השמאלית, גלול מטה והסתכל על התשלום בעמודה אלפי עבור סכום מסוים זה והכפל את המספר. מחשבון זה מראה כמה תשלמו בכל חודש למשך שנה ואת תקופת ההלוואה למשכנתא בסך 1,000 דולר.

מחשבון ההלוואות האישי שלנו יכול לעזור לכם לראות כיצד ייראו התשלומים החודשיים וההוצאות הכוללות שלכם במהלך תקופת ההלוואה. פירוט תשלומי הריבית שלך בדרך זו אינו רק תרגיל מתמטי.

ההחזר או הפחתת ההלוואה לאורך זמן מחושבים על ידי הפחתת סכום הקרן מהתשלום החודשי ומיתרת ההלוואה שלך. התשלום החודשי מחושב לפי הריבית, הריבית ותקופת ההלוואה.

לאורך זמן

החלק הארי של כל תשלום חודשי מקטין את יתרת ההלוואה שלך, וכתוצאה מכך יתרה של 0% בסוף תקופת האשראי. על ידי תשלום 20% מהמקדמה, אתה והמלווה מורידים את הריבית הכוללת שלך. אם אתה משלם פחות מ -20% מקדמה, אתה משלם יותר ריבית לאורך תקופת ההלוואה שלך.

גובה הריבית שתקבל תלוי בציון האשראי שלך ובריבית שלך

המלווה שלך יבקש ממך לשלם את הריבית על ההלוואה שלך לפני מועד הסגירה, כך שתשלום המשכנתא הראשון שלך יבוצע מראש. הריבית שלך והתשלומים החודשיים שלך משפיעים גם על משך ההלוואה שתבחר.

הריבית שלך תהיה תלויה במספר גורמים

כולל כושר האשראי שלך, סכום ההלוואה, תקופת ההפרשה שלך ומשך הזמן שאתה צריך להחזיר את ההלוואה. אתה יכול לקבל ריבית נמוכה יותר אם יש לך דירוג אשראי טוב או מצוין ולבחור בתקופת ההחזר הקצרה ביותר האפשרית.

האחוז השנתי

הכולל את ריבית וכל דמי הלוואה נוספים, הוא המדד המדויק ביותר של עלויות ההשאלה שלך. אפריל הממוצע להלוואה אישית למשך 24 חודשים הוא 9.63%, על פי הנתונים העדכניים של Feds. אם נעשה שימוש בדוגמה של הלוואה אישית עם אפריל של 7.63%, תוצג לך פירוט פשוט של מחשבון התשלומים האשראי האישי, מה שיוביל להלוואה בסך 5,000 דולר והלוואה בסך 10,000 דולר.

כאשר אתה לוקח הלוואה אישית

ישנם שני גורמים בולטים המשפיעים על תשלומי ההלוואה שלך, כולל תנאי אשראי. מחשבון הלוואות אישי יכול לעזור לכם לקבל מושג טוב יותר על עלות ההלוואות הכוללת, כך שתוכלו לקבוע אם זה מתאים ביותר לתקציב שלכם. לפני שתתחיל להשוות הלוואות ממלווים שונים, המחשבון מראה את הסכומים השונים של תשלום ההלוואה החודשי שלך (אפריל) ותנאי האשראי השונים.

השתמש במחשבון משכנתא כדי לקבל מושג לגבי התשלומים החודשיים שלך. כדי לראות את התשואה הכוללת שלך ולהעריך את התשלומים החודשיים, השתמש במחשבון תשלום המשכנתא שלנו.

הזן את משך הזמן שאתה צריך להחזיר את ההלוואה שלך בכל שנה

את סך התשלומים, את שיעורי הריבית הכוללים, את התשלומים החודשיים עבור הלוואת הבית וכמה זמן תשלם את הריבית החודשית הכוללת לאורך תקופת לְהַלווֹת. תשלומי המשכנתא שלהם כוללים הון, ריבית, ביטוח משכנתא, ארנונה וביטוח בעלי בתים. אתה יכול לחשב את הריבית על ידי לקיחת הריבית השנתית (השיעור המצוטט לעיל) ולחלק אותה ב- 12.

כדי לקבוע כמה הכנסה אתה זקוק למשכנתא בסך 200,000 $, זכור שתשלום המשכנתא החודשי תלוי על דירוג האשראי שלך וגורמים אחרים. המלווה קובע כמה משכנתא אתה יכול להרשות לעצמך, על סמך ההכנסה שלך, דירוג האשראי שלך והחוב הנוכחי שלך. בנוסף לתשלום המשכנתא, החלק העיקרי, אתה משלם גם ריבית (1/12), ארנונה (1% עד 12%) ובמידת הצורך ביטוח תכולת דירה (ביטוח משכנתא אם יש).
עבור מידע בנושא של הלוואה עד 200 אלף וכמה עולה הלוואה עד 200 אלף עליך לבדוק ב- loan4u.co.il

ידוע שמלווים למשכנתאות מסרבים אשראי לאנשים עם יחס חוב להכנסה מעל 43%

אך המלווים הפרטיים נוטים להיות קלים יותר אם יש לכם דירוג אשראי טוב וראיות להכנסה. המלווים נמנעים מהנפקת הלוואות המפרות את מה שמכונה כלל 28% עד 36%, המסייע להרתיע את הלווים מלקיחת חובות רבים מדי. אם יש לך מערכת יחסים קיימת עם בנק, תוכל להתקבל לעסקה זולה יותר אם יש לך רקורד טוב בתשלום חשבונות בזמן ועמידה בתנאי ההלוואות והחשבונות הקודמים שלך.

Related Post

דילוג לתוכן