metukaya.co.il עסקים ותעשייה מה השיטות להרחקת יונות וציפורים ממבני מגורים

מה השיטות להרחקת יונות וציפורים ממבני מגורים

רשתות ציפורים הן הדרך הפופולארית ביותר למנוע מקנון של יונים בסביבות ביתיות ומסחריות. זה יעיל בהרתעת הציפורים שאתה צריך להיפטר מהם. רשתות ציפורים מונעות מהתיישבות יונים וזו שיטה יעילה מאוד.

כדי למנוע מיונים להשתלט על הפסלים, קישוטי הגן, המזרקות ואמבטיות הציפורים שלך, אתה יכול להשתמש בשיטות מיילון בלון, ינשוף ונחש. רשתות ציפורים, הנמכרות לעתים קרובות במרכזי גינה, הן דרך נהדרת להגן על הגינה שלך מפני יונים ומזיקים רבים אחרים. עבור סככות ומבני חוץ, יש לשקול רשתות ציפורים כדי להרחיק יונים.

מושעה על ציפוי של בניין, רשתות ציפורים מונעות ציפורים מלכופף על גג הבניין. רשתות ציפורים מניילון יעילות במיוחד על גגות וגגות אטרקטיביים ליונים.

אחת הדרכים היחידות לטפל בבעיה שלך

היא להתקין מרתיעים כגון טרנטולות ומלכודות להסרת ציפורים. סיפורי נשים זקנות ממליצים להשתמש בכדורי סמרטוטים ספוגים באמוניה כדי לגרום ליונים לעזוב את בתיהן, אך אחרי אינספור בתים שבהם הטכניקה נכשלה, הביולוגים יודעים שזה לא עובד. המחסומים הפיזיים כוללים טרנטולות, המונעות ציפורים ויונים לנחות על משטחים עם התחשמלות, ועקבות.

הדברת ציפורים מקצועית

היא הדרך הטובה ביותר להיפטר מיונים. השימוש בצינורות מים, משגרי רימונים ורעשים חזקים הוכיח כי הוא אינו יעיל להיפטר מהיונים, מכיוון שהציפורים יחזרו לאחר שהאיום ייעלם. הנה מה שמומחים לשימור ציפורים A ו- B ימליצו לשחרר את הציפורים.

כדי להיפטר מאוכלוסיות ציפורים, יש המשתמשים בעפיפונים כדי לעצב ציפורי דמה לתמונות ציפורים המשתנות ברוח כדי למנוע מיונים לנחות באזורים מסוימים. המשמש לאוכלוסיות יונים, אור עוקצני יעיל יכול לעוור יונים כאשר הם מחפשים באזור אתרי קינון או מקומות לינה. אמנם שיטה זו יעילה, אך היא אינה עובדת היטב כאשר מתעלמים מהאחוזים, מה שמקשה על היונים לשחרר אותן.

אם יש לכם גידולי ציפורים בגינה שלכם

הם יכולים למשוך מזיקים כמו ציפורים ויונים. הדרך הטובה ביותר להרחיק יונים מהגן היא לזהות את האזורים הנמצאים בתדירות גבוהה ולמקד אליהם בצורה ממוקדת. שיטה זו יכולה להיות יעילה, אך יונים יכולות להתרגל ללייזר ואוכלוסיות יונים יכולות ליפול מחוץ לזמן באופן זה.

כדי להרחיק ציפורים p כמו יונים, השקיעו במאכילי ציפורים חסינים ליונים או במאכלי כלובים שנועדו לעצור ציפורים קטנות יותר בעקבותיהם. מאכילים אחרים הם רגישים למשקל ומשליכים ציפורים כבדות כמו יונים וזרזירים דמויי שלכת.

אם אתה מבחין במספר יוצא דופן של יונים על הגג שלך

ייתכן שהן מקור של מזון או מים בקרבת מקום. יונים וציפורים בדרך כלל אוהבים דשא, זרעים וגרגרי יער, כך שאם אוכל חיית המחמד שלכם נמצא בחוץ, שקול להניח דשא טרי על הדשא, להחליף עצים נושאי פרי בשרכים, אלונים, אורנים ומייפל, או להחזיק אותו בבית. גגות יונים עלולים להיות רועשים וכאוטיים, והמלטה שלהם עלולה להוות סיכון בריאותי חמור.

גם אם אתה אוהב ציפורים ובעלי חיים

ייתכן שלא תאהב משפחה של יונים שמתפרעות בביתך, בביתך או בעסקך. בעיות של יונה יכולות להיות ברורות, כולל זריקת עלים מתמדת, רעשי פשפש חזקים שלעולם לא נחים ומפריעים לשינה בבוקר. עם זאת, הם יכולים גם להשתיק אותך כאשר אתה מחשיב את מספר הפתוגנים והמחלות המתרחשות ביונים.

ישנן מגוון דרכים להסיר יונים פשוטות ואנושיות

בנוסף למוצרי הדברת יונים, יש כמה צעדים שתוכלו לנקוט בכדי להיפטר מיוני הבית שלכם. אלה כוללים סגירת מיכלי אשפה, פינוי שלוליות מים עם ממטרות והרתעת המבקרים והצוות מהאכלת הציפורים.

אם אינך בטוח איזה מוצר מתאים ביותר להדברת יונים בבניין שלך ולציפורים A ו- B, אני יכול להסתכל אחורה על למעלה מ 80 שנות ניסיון משותף בתחום הדברת ציפורים.

ישנם אמצעים רבים שתוכל לנקוט

כדי למנוע מיונים לבקר בבניין שלך מלכתחילה. מיקומי הבניינים שלך צריכים להיות חסינים בפני יונים. אלה כוללים קורות, עליית גג, מדפים, מרפסות, מוסכים וסככות חוץ. שיטה הוכחה אחת היא התקנת קצות פלדה כגון טרנטולות או תיל כדי למנוע יונים לנחות על משטחים. גורם מרתיע נוסף הוא עצות קירוי או טורפי פלסטיק, ואנחנו ממליצים על דגמים עם ראשים מסתובבים שכן הם מייצרים תנועה עם ציוד אור וקול, שיטה מוכחת להרחיק יונים מפאנלים משבשים.

על פי חוק חיות הבר והכפר משנת 1981

אין זה חוקי להרוג יונים ומיני ציפורי בר אחרות. המשמעות היא שהגנה על ציפורים היא הדרך הטובה ביותר להבריח יונים ולהרחיק את קני היונים מבז. המוצרים שבהם אתה משתמש כדי להרתיע יונים הם לא רק לשימוש, עופות דורסים נהדרים מכיוון שהם מעוררים תגובת קרב או מעוף ביונים. על ידי חיקוי הנוכחות הפיזית והמסלול של ציפור דורסים, דחלילים יכולים להפחיד את קני היונים בגינה שלך.
למידע נוסף אודות הרחקת יונים ומה השיטות להרחקת יונות וציפורים ממבני מגורים ניתן לבקר ב- ufiyona.co.il

לכידת יונים היא אחת השיטות היעילות ביותר להעברת יונים בסביבות ביתיות ומסחריות. התארנו דרכים יעילות להיפטר ממיני יונים, כולל יונים של יונים, יני בר וציפורי בר קטנות אחרות, בבניינים מסחריים וביתיים שמתחת.

הרחקת ביצים וקנים

היא שיטה יעילה נוספת להיפטר מיונים ומבוצעת על ידי הדברה מאומנים. עסק בקרת היונים באורלנדו מורכב מהסרת יונים עירוניות לציפורים הנוטות לחיות בערים. הטכניקות של קבוצת איימס מתמקדות בהרחקה בטוחה ומבוקרת של יונים מקינן ובביציהן.

 

Related Post

דילוג לתוכן