metukaya.co.il אירועים ומתנות מתנות לעובדים לקראת החגים

מתנות לעובדים לקראת החגים

גאדג'טים, בגדים וסריגים הם דברים שבאים והולכים, אבל חוויות מהנות ומרגשות נמשכות כל החיים. תנו לעובדים שלכם את הריגוש והסיפוק הבלתי צפוי שבמבט לאחור על החוויות הייחודיות שלהם.

לדוגמא

עובדים יכולים לשמור מתנות פיזיות כמו ספלים ומחזיקי עפרונות על שולחנותיהם, מכיוון שהם משמשים כתזכורת מתמדת לשנה הקרובה ולמה שהם מעריכים. עובדים יכולים לתת מתנות לעמיתים, לבוסים ואפילו לעצמם. מתנות לחג המולד יכולות להניע ולעובד עובדים במסיבות, גם כאשר הזיכרונות מתפוגגים.

מתנה לעובד

היא מתנה שניתנה לחבר לקבוצה לרגל חג, יום הולדת, הופעה, יום השנה לעבודה או אירוע מיוחד אחר. יש אנשים שנותנים מתנות לעובדים שלהם לחגוג חגים, להראות הערכה כללית, לחגוג את היום הראשון או האחרון, או כאות תודה. מתנות אלה יכולות להיות חלק ממסיבת חג המולד הווירטואלית שלך, כמו סנטה סודי מקוון, ולעזור להגביר את המורל של העובדים.
למידע על גרומנס ומתנות לעובדים לקראת החגים באפשרותך לבקר ב- giveaway.co.il

מעסיקים יכולים להשתמש במתנות

כדי להגביר את המורל בעבודה ולהגביר את מעורבות העובדים. מתנות להכרת עובדים עובדות יחד עם טכניקות הכרה אחרות כדי לגרום לעובדים להרגיש מוערכים ועסוקים במשימה הארגונית. אלה מתנות שמביאות כיף וערך לא פחות לחיי העובדים כמו לחברה שלך.

מעסיקים יכולים לתת חסות לארוחות צהריים ארוזות או לפגישות חברה

המשמשות כלי עבודה לשימוש העובדים לא רק בתקופת החגים, אלא לאורך כל השנה. שקול להציע חופשה גמישה בכדי לענות על צרכיהם של עובדים שונים בתקופת החגים. תוכלו להרחיב כרטיסים, מתנות ותודה בכבוד עובדים שונים באמצעות חגיגות, הנצחות או אירועים דתיים.

שליחת מתנות לעובדים רחוקים היא הדרך המושלמת להתחבר אליהם מחדש. העובדים מעריכים מתנות מתחשבות שאינן שובבות או עונתיות. סקרים מצביעים על כך שעובדים רואים במתנות ביטוי למידת הערכת החברה לעבודתם.

הייחודיות של מתנות בהתאמה אישית לעובדים נותנת להם פוטנציאל להשאיר רושם מתמשך. מחברת מותאמת אישית היא דרך נהדרת להעניק לעובד שלך תחושת שייכות. אפשר גם לשקול לתת להם קופסת שוקולד נחמדה כחלק ממאמצי הענקת המתנות שלהם.

אם אתה רוצה לתת לעובדים שלך מתנה לחג המולד בתקציב מינימלי

זה רעיון נהדר למתנה. הדבר היחיד שאתה צריך הוא כרטיס המתנה המושלם וכיצד לחלק אותו לעובדים שלך. עדיף לתת להם שובר מתנה כמתנה לחג המולד ולתת להם להחליט כיצד הם רוצים להשתמש בו.

מעסיקים יכולים לקנות מקלחות לתינוקות ומתנות לחתונה ולשלוח אותם הביתה לעובדים

המתנות המסורתיות כוללות מסגרות תמונה, כלי אוכל, משקפיים ורכיבי מטבח. שוברי המתנה הטובים ביותר לעובדים הם שוברי הכרה, שוברי מסעדה, שוברי אוכל ושוברי סרטים.

תלוי כמה עובדים יש לך וגודל המתנות שאתה רוצה להעניק להם, אתה יכול לערבב ולהתאים מתנות ליצירת סלסלת מתנה בהתאמה אישית.

כרטיסי מתנה נחשבים לרוב כמתנות מזומנות מתחשבות

אך תמיד קיים סיכון שהעובדים שלך יקבלו כרטיסי מתנה לחנויות בהן הם לא קונים. אם זה לא אפשרי, רעיון כרטיס המתנה יכול להרגיש קצת יותר אישי עם כרטיס מתנה מיקרוצנטרי. בחר מתוך מספר עיצובים שונים של כרטיסי מתנה, בחר סכום, הזן את שם הנמען בדוא"ל, הוסף הודעה בהתאמה אישית, שלח ובחר תאריך עתידי לקבלתו.

בתור קמעונאי עצמאי

אין דבר משתלם יותר מאשר לעזור לחברות עצמאיות אחרות בתוכניות המתנה שלהן. להלן שלושה רעיונות שיעזרו לך לקבוע כיצד לעזור לעובדים שלך לתמוך בעסקים קטנים אחרים. ב- Virgin Experience Gifts אנו גאים לעבוד עם מאות ספקים מנוסים בארה"ב. חלק מהחברות הללו מושפעות מהמגפה, אך כאשר אתה מזמין חוויה באינטרנט או קונה כרטיס eGift אתה תומך בכמה מהעסקים הקטנים החשובים ביותר במדינה, וזה משהו שאתה ועובדיך תרגישו טוב.

אחד הרושמים הגדולים ביותר שאתה יכול לעשות על העובדים והקולגות שלך

הוא מתנת חג מולד חגיגית במשרד. קמעונאים גילו שחלק מהמתנות הטובות ביותר שהם יכולים להציע לעובדיהם הן מיושנות פשוטות וטובות. בנוסף לעבודה הנהדרת שאתה עושה מדי שנה עבור הלקוחות המופלאים שלנו, מתנות לחג המולד הן הדרך הטובה ביותר להראות להם שאתה מעריך את העסק שלהם. התבונן במבחר הרחב של רעיונות המתנה המקסימים שלנו לחג החברה, כך שתוכלו לעודד את עובדיכם בעונת חג המולד הנוכחית. ברשימת הכל כלול שלנו תוכלו למצוא מתנות חג מולד רבות לארגונים במחירים שונים.

למתנות לעובדים החוגגים ימי עבודה ואסימונים מיוחדים יכולה להיות ערך סנטימנטלי וחגיגי. עבור עובדים, השימוש במוצרי מותג הוא דרך נהדרת לבנות מודעות למותג ושיווק אמיתי עם מתנות.

עכשיו

כאשר חג ההודיה נמצא בלוח השנה, רוב הבוסים והמגייסים מפנים את תשומת ליבם לחגים. החגים הם כאשר עמיתים חוגגים את סוף השנה ויש להם את הסיכוי לשפר את המורל הקבוצתי. מתנות לעובדים החוגגים יום השנה לעבודה יכולות לעזור להם לסמן ציון דרך בעבודתם ולהפוך אותה למיוחדת עוד יותר.
למידע נוסף אודות מתנות לחגים ומתנות לעובדים לקראת החגים מומלץ לגשת לאתר giveaway.co.il

אם אתה מנסה לצמצם את שעות העבודה

הפוך את שבוע ארבעת הימים כדי שהעובדים יוכלו למלא את האחריות שלהם בעבודה. השתמש בשוברי קרח, כגון הקצאת מספרי קבוצות עובדים לפלטת בסיס, כדי להבטיח אינטראקציות צולבות. קדם את בניית הצוות באמצעות תחרות עדינה על ידי חלוקת כרטיסי מתנה לעובדים המקשטים את מקומות העבודה שלהם ואת חללי העבודה שלהם עם מוטיבים לחג. בתור מעסיק אכפתי, אתה אף פעם לא רוצה שהעובדים שלך יחוו אותו דבר. להלן מספר דרכים בהן ניתן להימנע מאכזבת עובדים אחרים ומרגישות לא מוערכת.

Related Post

מה זה שינוי פרדיגמה שמוביל להצלחה בחיים?מה זה שינוי פרדיגמה שמוביל להצלחה בחיים?

כיצד שינוי פרדיגמה מוביל להצלחה? שינוי פרדיגמה הוא שינוי בפרספקטיבה שמוביל להצלחה. זהו שינוי בחשיבה שמוביל להזדמנויות חדשות וניתן ליישם אותו בכל דבר. שינוי פרדיגמה הוא שינוי באופן שבו אנו

דילוג לתוכן