metukaya.co.il עסקים ותעשייה מתנות לעובדים שכל עסק צריך להכיר

מתנות לעובדים שכל עסק צריך להכיר

מתנות ארגוניות לאירועים עסקיים גדולים יכולות להגביר את שימור החברה ולהוביל להפניות עתידיות כאשר צוות יפוטר. כדאי לשקול רעיונות למתנות ארגוניות לעסק שלך מכיוון שהם דרך משתלמת לחזק את הקשרים עם העובדים והלקוחות שלך.
למידע נוסף בנושא של לוגו גיפט מוצרי פרסום יש לבדוק ב- logogift.co.il

לפי מס הכנסה

אתה יכול לנכות 25 דולר עבור מתנות עסקיות שאתה נותן לאדם ו-25 דולר עבור מתנות חברות יקרות, החברה או האדם שמקבל את המתנה מקבל עמלה. בהתאם לאירוע ולמקבל המתנה, הסכום הממוצע למתנות לעובדים נע בין 15$ ל-75$ לאדם בכל פעם.

עם אסטרטגיה מחושבת היטב, אתה יכול להגדיר תקציב סביר בלי לדאוג, ועם המדריך המלא שלנו למבחר המתנות הטובות ביותר לצוות, אנו נעזור לך לעבור במים העכורים של מתנות למשרד.

בין אם אתם חוגגים את סוף השנה או מתגמלים עבודה יוצאת מן הכלל

הענקת מתנות יכולה להראות לעובדים שלכם שאכפת לכם מהם. מתנות קטנות יכולות להשפיע רבות על שביעות רצון העובדים בין אם החברה גדולה או קטנה, העובדים אף פעם לא רוצים להרגיש כמו גלגל שיניים מאחורי ההגה.

אם אתה רוצה להפוך את היום של מישהו למיוחד ולגרום לו להרגיש מיוחד, שקול לשלוח קופסת מתנה אישית – קופסה ארוזה להפליא תגרום לו להרגיש מיוחד כשהם צופים מה יש בפנים.

אם אתה רוצה להוציא $10 או $200, סביר מאוד למצוא מתנות ייחודיות שהעובדים יעריכו. אתה יודע שתמצא את המתנות הטובות ביותר עבור העובדים שלך במקום העבודה ומחוצה לו.

קיילי אורה לובל היא סופרת עצמאית שבסיסה בלוס אנג'לס ומתמקדת בשיווק תוכן, עסקים קטנים, טכנולוגיה ונישות משפטיות. מאמר זה מיועד לבעלי עסקים המחפשים רעיונות למתנות עסקיות לעובדים שלהם.

מתנות לעובדים עוזרות לאנשים להרגיש חשובים לעסק שלך

ומתנה מתחשבת היא דרך מצוינת להכיר בעבודתם הקשה. מתנות לעובדים לא רק גורמות לצוות שלך להרגיש מוערך, אלא גם מראות שאכפת לך באמת ומכירה בתפקיד שהם ממלאים בחברה בתרומה להצלחה. מתנות לעובדים הן מתנות שמביאות את אותה שמחה וערך לחייהם כפי שהם מביאים לחברה שלך.

מתנות הערכה לעובדים פועלות יחד עם טקטיקות הכרה אחרות

כדי לגרום לעובדים להרגיש מוערכים ומעורבים במשימה של החברה. תגמולים גורמים לעובד להרגיש מחובר יותר מתמיד: העובד תמיד יכול לדעת אם המתנה היא מחויבות פשוטה או מחווה משמעותית. עדיף אם מתנות ההערכה הללו לעובדים יהיו גנריות בדרך כלשהי, כך שכל חברי הצוות ייהנו ממתנת התודה לעובד.

המניע העיקרי למתנות ארגוניות

הוא להודות לעובדים ולעשות מחווה מתחשבת. אתה משקיע את המאמץ והכסף שלך ביצירת (או תכנון) מתנה עסקית משמעותית, כך שאתה כמובן יכול להוסיף את שם החברה והלוגו שלך. אמנם לוגו של חברה קטנה שמוסתר איפשהו לא יזיק, אבל עדיף לא להפוך את המתנה שלך למרכיב שיווקי.

מתנות הן דרך מצוינת להראות הערכה ללקוחות

לקוחות עסקיים ועובדים; עם זאת, זה לא אומר שכל מי שאתה עובד איתו צריך לקבל חבילה נוצצת בעונת החגים הזו. בעוד שההגבלות הללו נפוצות יותר בתאגידים גדולים ובסוכנויות ממשלתיות, אתה יכול לבקש מידע מ-HR לפני הגשת סלסלת הפירות או בקבוק היין שלך. החלפת מתנות עם עמיתים לעבודה יכולה להיות משימה לא פשוטה, במיוחד אם לא ראית את עמיתיך לעבודה או עמיתים לעבודה באופן אישי במשך חודשים.

סקרים מסוימים אפילו מצביעים על כך שעובדים רואים במתנות שיקוף של עד כמה החברה מעריכה את עבודתם. חברות מציעות לחגים מתנה של לא רק מתן פרס לעובדים, אלא גם להגביר את המוטיבציה שלהם.

מתנות לעובדים שזה עתה עובדים הם פריטים שיעזרו לעובדים להרגיש רצויים ומשולבים בצוות שלך

מתנות אלו יכולות לעזור למעסיקים ליצור "רושם ראשוני" ולמשוך חברי צוות חדשים. זו לא רק דרך מצוינת להראות לעובדים שלחברה שלך אכפת מהם, אלא יכולה גם לשמש כאסטרטגיית מעורבות עובדים כדי להגביר את הערכת העובדים.

אם עובד אחד עבד על משהו במשך חודשים ואחר הצטרף לצוות בשבוע שעבר

רעיונות למתנות תודה צריכים לשקף את התרומות השונות שלהם: הענק שוברי מתנה לקפה בסך 5$ לכל צוות המשרד או הצג לעובד מצטיין $ 100 שובר מתנה למסעדת הסטייקים הטובה ביותר בעיר.

Related Post

מה השיטות להרחקת יונות וציפורים ממבני מגוריםמה השיטות להרחקת יונות וציפורים ממבני מגורים

רשתות ציפורים הן הדרך הפופולארית ביותר למנוע מקנון של יונים בסביבות ביתיות ומסחריות. זה יעיל בהרתעת הציפורים שאתה צריך להיפטר מהם. רשתות ציפורים מונעות מהתיישבות יונים וזו שיטה יעילה מאוד.

דילוג לתוכן