metukaya.co.il משפט וממשל נוטריון ברומנית להוצאת דרכון רומני

נוטריון ברומנית להוצאת דרכון רומני

האם אני צריך להגיש בקשה לדרכון רומני חדש כדי לקבל אפוסטיל נוטריוני? אם כן, האם יש שגרירות רומניה במדינה שאינה מספקת נוטריון לאפוסטיל? ואם אין, מה עלי לעשות אם אני רוצה להשיג אפוסטיל לדרכון רומני?

 

האם אני צריך להגיש בקשה לדרכון רומני חדש על מנת לקבל אפוסטיל נוטריוני?

לא. ככל שזה מוזכר בהוראות המסמך המקושר בשאלה, יש שגרירות רומניה בבוסניה-הרצגובינה, מקדוניה, מולדובה וסרביה שהן המדינה היחידה עם השגרירויות ששולחות את מסמכי נוטריון לבריטניה. מסמך זה ממשרד המשפטים הוא ההנחיה הרשמית היחידה לגבי אפוסטיל למסמכים רשמיים של רומניה לשימוש בחו"ל.

מה עלי לעשות אם אני רוצה להשיג אפוסטיל לדרכון רומני?

יש רק קומץ מדינות כמו רומניה המנפיקות את מסמכי אפוסטיל למסמכים רשמיים רומניים. זהה לכל מדינות אחרות מחוץ לאיחוד האירופי, ארה"ב וקנדה (אין יותר מעשר מדינות המנפיקות את מסמכי האפוסטיל למסמכים רשמיים רומניים, כולל מדינות אחרות בחצי האי הבלקן). תוכל לקבל מסמך זה מהקישור. בנוסף לקישור הזה ולקישורים אחרים.
על מנת לראות עוד מידע בנושא של נוטריון ברומנית להוצאת דרכון רומני נא לגלוש לאתר law-center.co.il

 

 

Related Post

מתקן לתג חנייה לנכה – הפתרון הטוב ביותר לכל נהג נכה שמעוניין לשמור על תג החניה במצב תקיןמתקן לתג חנייה לנכה – הפתרון הטוב ביותר לכל נהג נכה שמעוניין לשמור על תג החניה במצב תקין

מכשירי תג חניה לנכים הם פתרון מצוין לכל נהג נכה שרוצה לשמור על תג החניה שלו במצב תקין. פוסט זה בבלוג יספק סקירה כללית של היתרונות של השימוש במכשירים אלו,

דילוג לתוכן