metukaya.co.il רפואת שיניים קוסמטית האם שתלים דנטליים יכולים ליפול

האם שתלים דנטליים יכולים ליפול

התשובה היא כן לפעמים ולפעמים לא. רופא השיניים אמור להיות מסוגל לתת לך את המידע הזה וגם על מה לפקוח עין במיוחד אם אתה נוטל סטרואידים. איך שהייתי מסביר את זה למישהו שמקבל את השתל הראשון שלו זה יהיה דומה להוספת תפרים בחתך עמוק על העור ובדיוק ככה הם נושרים… אלא אם כן הם ממוקמים כמו שצריך ומעוגנים כמו שצריך.

השתלת שיניים היא יותר כמו בורג לתוך העצם ששומר על השיניים שלך במקום שבו היו פעם. זה אמור להישאר במקום למשך שארית חייך ולהיות הבסיס לרוב החיוך שלך. אם השתלת עצם מתרחשת סביב מקום ההשתלה לאחר הניתוח ואינה מחלימה כראוי, היא עלולה לגרום לשתל להיחלץ מהעצם או להשתחרר של תותבת אם היא הייתה מעוגנת ישירות לתוכה במהלך הניתוח. שתל לא נועד להיות "תוספת" קוסמטית בדיוק כמו כתר. אין בכך כדי לזלזל בכתרים מכיוון שהם חלק בלתי נפרד מהחיוך שלך כאשר עושים זאת נכון. זה אומר שהשתל כבר עשה את עבודתו. רק שזה לא עוגן חזק כמו התמיכה הטבעית בפה שלך.

עם זאת, השתלים הדנטליים עצמם יכולים להתחיל לנשור עם שימוש נכון כמו כל דבר אחר, כך שתמיד תצטרך לנסות לשמור על היגיינת הפה שלך סביבם טובה ככל האפשר. השתלת העצם עשויה להתרחש בכל נקודה עם או בלי השיניים, כך ששמירה על הכל בשליטה יכולה לעזור לך להימנע מסיבוכים אפשריים. כדי לשמור על הסיכויים שהשתל ישתחרר נמוך ככל האפשר, שתלים דנטליים ממוקמים בדרך כלל כאשר אין לך שום עבודת חניכיים שעלולה להפריע להם. זו עדיין אופציה לנסות לתקן חוסרים בעצמות במקביל להנחת השתל כדי להוריד את הסיכוי שזה יקרה. זה זהה להוצאת שיני בינה למשל. תמיד טוב להסתכל על הכל במקביל ולתכנן לטווח ארוך.

עם זאת, אם השתלת העצם מתרחשת סביב השתל, יש לזה פוטנציאל לקרות, אז תצטרך להמשיך לעקוב אחריה מקרוב ולשאול את רופא השיניים והשיננית שלך על כך. יכולה להיות בעיה אם הם נדבקים או שהשתל שלך לא יושב כראוי. אתה יכול לשאול את רופא השיניים לפרטים לגבי הניהול הטוב ביותר למצב שלך.
למידע מורחב אודות השתלות שיניים מחיר והאם שתלים דנטליים יכולים ליפול נא לבקר ב- dental-clinics.co.il

אם אתם נוטלים סטרואידים מסיבה כלשהי ואתם במקרה איבדתם אחד, אנחנו בדרך כלל שמים נקודת ריפוי זמנית, בהתאם למצב שלכם כדי לאפשר להשתלת העצם להחלים היכן שהיא תתאושש כמו שצריך ולכל הפחות חֵלֶק. אחרי הכל, שתלים דנטליים נועדו להיות קבועים ולא צריך להחליף אותם.

עם זאת, יכולות להיות כמה סיבות לכך שזה קורה גם כשהכל תוכנן ונעשה נכון. אתה גם צריך לקחת את הסיכונים של לא לטפל בשתלים שלך, מה שעלול גם לגרום לבעיות. אי שימוש בשתלים הדנטליים בדרך הנכונה עלול להוביל לאובדן השתלת עצם, תותבות רופפות (הנקראות גם צמיחת יתר של עצם או היפרפלזה), ועלול ליצור הצטברות רובד חיידקים סביב השתלים. אני זוכר גם סיפור של אדם שעבר שתלים ברופא השיניים והיה לו נורא עם השתלים שלו כתוצאה מזיהום חיידקי. בסופו של דבר הוא הצליח לתקן את זה אבל הוא סבל מכאבים במשך כמה שנים ואפשר היה להימנע מכך.

רופא השיניים שלך עשוי להשתמש בהשתלות עצם כדי לתקן שתלים, אך רופאי שיניים מסוימים בדרך כלל מדלגים על שלב זה כדי לחסוך זמן או כסף. במקרים נדירים, ייתכן שרופא השיניים יצטרך להחליף את כל השתל.

אם השתל נופל עם שאר הכתר

הקפד לפנות מיד לרופא השיניים שלך. אם השתל או הכתר זזים עקב בעיות אחרות בבריאות הפה, רופא השיניים יכול לתקן את הבעיה ולהכניס שתל חדש. למרות שמחלת חניכיים עלולה לגרום לבעיות, נדיר מאוד שהשתל עצמו נקרע מכיוון שהוא ממוקם בתוך העצם.

כאשר עמוד השתל מתרופף

תנועה עלולה לגרום לשבירת השתל. לעיתים, טכניקות ניתוחיות לא נכונות מונעות צמיחת עצם סביב השתל ומפסיקות להתחבר לעצם. לעיתים, אם נכניס שתל דנטלי תומך, יתכן שלא יהיה לו זמן להתחבר כראוי לעצם, מכיוון שבמהלך הלעיסה והלבישה עלולים להפעיל לחץ יתר על השן של השתל, המונעת מחיבורים כאלו. אם השתל נע מתחת לקו החניכיים, ייתכן שהדבר נובע מאיבוד עצם או מחלת חניכיים.

המחלה יכולה להתפתח לאחר ניתוח ההשתלה

ובמקרה זה רופא השיניים עשוי שלא להיות מודע לתרופות הנלקחות המפריעות לניתוח ההשתלה ולטיפול לאחר הניתוח. גידולים מטופלים באמצעות טיפול בקרינה, שעלול לפגוע בעצם המקיפה את השתל ולגרום לה להתרופפות ולנשירה. כאשר מניחים מספר כתרים על שתלים שאינם יכולים לעמוד בלחץ של העבודה הנעשית עליהם, השתלים נחלשים ועלולים לגרום לנשירתם.

בנוסף, מומלץ להקפיד על היגיינת פה וטיפול שיניים כאשר השתל אינו מקובע. אין ללעוס מזון עד שתראה את רופא השיניים, ולשטוף את האזור בו השתל נפל במי פה ללא אלכוהול 2 עד 3 פעמים ביום.
על מנת לראות פרטים נוספים בתחום של השתלות שיניים בבת ים והאם שתלים דנטליים יכולים ליפול יש לבדוק ב- dental-clinics.co.il

התשובה הברורה לשאלה זו

היא שהשתלות שיניים עלולות להיכשל באופן מיידי, מה שיוביל לעלויות החלפה גבוהות. ישנן סיבות רבות לכשל בהשתלות שיניים, לרבות בריאותו הכללית של המטופל, רמת הטיפול לאחר הניתוח וכישוריו ויכולותיו של רופא השיניים. פרי-אימפלנטיטיס עלולה לפגוע בחניכיים ובעצמות מסביב לשתל ועלול לגרום לאובדן עצם לאחר מכן או לכשל בשתל. ניתן לרפא את הזיהום, אך ייתכן שיהיה צורך להחליף את השתל.

גורם נוסף

הוא המלט המשמש להצמדת הכתר הדנטלי החדש לעמוד ההשתלה, מה שעלול לגרום גם לזיהום אם החניכיים דולפות. צחצוח לקוי ושימוש בחוט דנטלי עלולים להוביל להתרופפות של כתר השתל מסביב לקו החניכיים, מה שמוביל לצמיחת חיידקים, מה שעלול להוביל לאובדן עצם. זיהומים כגון פרי-אימפלנטיטיס יכולים להתפשט דרך החניכיים ולהגיע לעצם הלסת אם לא מזוהים ומטופלים מוקדם עם היגיינת הפה, קצת אנטיביוטיקה וניקוי עמוק לשימור השתל.

לפני ששתל דנטלי נושר

הוא יראה סימני התרופפות ויעזור לך לדעת את התסמינים והסימנים של שתל דנטלי מוחלש, כך שתוכל ליצור קשר עם רופא השיניים שלך לפני שהוא נופל. למען האמת, ברוב המקרים לא השתל עצמו נפל, אלא הגדם או הכתר, אבל תמיד עדיף להיזהר וללכת מיד לרופא השיניים לבדיקתו. עם זאת, אם אתה מרגיש שהוא מתרופף, עליך לפנות מיד לרופא השיניים שלך כדי לקבוע את הסיבה ולוודא שזה רק כתר מוחלש ולא שתל פגום.

אתה עלול ליפול באלימות, מה שעלול לגרום לשבירה או להתרופפות של כתר השתל. אם יש לך בעיה בכתר השתל, פנה לרופא השיניים שלך. כל בעיה בשן מושתלת מחייבת פנייה מיידית לרופא שיניים.

למרות שאנו לא מנסים להפחיד אותך

אנו ממליצים לך לתקן שתלים דנטליים פגומים באופן מיידי, כי פעולה בזמן בהחלט יכולה להציל את חייך. בריאות פה לקויה, מתח ואפילו פציעות עלולים לגרום לכשל של השתלים, אך אין סיבה להיכנס לפאניקה. אם הכתר או השתל שלך זקוקים לשיקום דחוף, למשרד השיניים של ווסטון יש הנחיות פשוטות שיש לפעול לפיהן.

אם תחליט להחליף שן חסרה בשתלים

ודא שרופא השיניים שלך משתמש במכשירים מאושרים של ADA ו-FDA. במקרים בהם לא ניתן להחדיר את השתל מחדש, רופא השיניים יציע לך בדרך כלל חלופה. לאחר ביקור אצל רופא השיניים, בהתאם למצב חלל הפה ולמיקום השתל, רופא השיניים יחליט מה לעשות הלאה.

למרות שהשתל יכול להיות בדרך כלל באותו מקום

חייבת להיות תקופת ריפוי לרקמה שמסביב. הזיהום יחליש את העצם מסביב לשתל ובסופו של דבר עלול לגרום לנשירתו. אובדן עצם יכול להיות סיבה נוספת לכך שהשתל שלך יכול להתרופף ואתה תהיה מודאג מכך שהוא ייפול.

אבל במקרים מסוימים, השתל משתחרר ומתרופף, מה שגורם לו ליפול. אם הכתר נופל או נשבר, בדרך כלל ניתן להבריג אותו בחזרה. הכתר או הכיסוי השיניים המקיפים את השתל נמשכים בדרך כלל 10-15 שנים לפני שיש צורך בהחלפתו עקב בלאי רגיל.

השתלות

היא פתרון שיניים נחשב מאוד שיכול לפתור את בעיית השיניים החסרות ולהציע יתרונות מצוינים לאותם מטופלים הזקוקים לטיפול שיניים מסוג זה. לא משנה היכן תבחרו בהליך השתלת השיניים שלכם, חשוב שתהיו מודעים לסיכונים ולרופא השיניים שתבחרו יש את הכישורים והניסיון למזער את הסיכונים תוך השקעה משתלמת בבריאות השיניים שלכם.

אם אתה באזור רוקוויל או וושינגטון וברצונך ללמוד עוד על כתרים להשתלת שיניים או לקבוע פגישה עם ד"ר נורקביץ'

צור קשר עם Rockville Dental Arts היום בטלפון 301-424-2030 או מלא את הטופס שלנו . איש קשר. צור איתנו קשר בטלפון (416) 247-1928 כדי לקבוע תור חירום אם יש לך בעיה עם הכתר או השתל הדנטלי שלך היום.

יכולות להיות בעיות רבות הגורמות להתרופפות של שן בשתל

ואנו נסקור את כולן. יש לחץ אדיר על השיניים במהלך השינה, ולכן חשוב שהשתלים שלהם יהיו מוגנים כראוי כדי להגן עליהם מפני התרופפות וצורות אחרות של נזק. טיפול בקרינה, המשמש למצבים מסוימים, עלול לפגוע ברקמות השן, מה שעלול להוביל להתרופפות השתל.

 

דילוג לתוכן