metukaya.co.il פיננסים מדוע כל עסק חייב ייעוץ מס

מדוע כל עסק חייב ייעוץ מס

המדריך האולטימטיבי לרפורמות מס ומדוע אתה צריך להתחיל לתכנן עכשיו

רפורמת המס היא שינוי משמעותי עבור ארצות הברית. זה ישפיע על כל עסק וגם על אנשים פרטיים. החוק השתנה וכך גם אופן חישוב המסים.

חוק המס החדש מורכב וישנם שינויים רבים שעליכם להיות מודעים אליהם בכדי לתכנן את עתידכם. במדריך זה נסקור את מה שאתה צריך לדעת על רפורמת מס וכיצד היא תשפיע על עתידך הכלכלי.
כדי לקרוא עוד מידע אודות מדוע כל עסק חייב ייעוץ מס ויניב גבריאל כדאי לבקר ב- ctaxfirm.co.il

עונת המס היא התקופה המלחיצה ביותר בשנה עבור רבים, עם כל השינויים החדשים בחוקי המס והתקנות.

אנו חיים בתקופה של שינוי חסר תקדים. חוק קיצוצי מס ועבודות (TCJA) נחתם לחוק ב-22 בדצמבר 2017 וכבר שינה את נוף תכנון המס כפי שאנו מכירים אותו. ה-TCJA היא רפורמה גורפת שמשפיעה כמעט על כל היבט בחיינו, כולל מיסים אישיים, מיסי עסקים, מיסי עיזבון ועוד.

מדריך זה יספק לכם סקירה כללית של כמה מ-10 ההצעות המובילות לרפורמת מס שהוצעו על ידי מחוקקים עד כה. זה יעזור לך להבין למה לצפות ב-2018 ואילך, בהתייחס לכלכלתך האישית או לצרכים העסקיים שלך.

מדוע מסים חשובים לעסק שלך

חלק זה ידון בחשיבות המיסים בעסק. מיסים הם חלק חשוב בניהול עסק מכיוון שיש לשלם אותם מדי שנה ויכולים לעלות ביוקר אם לא עושים אותם כמו שצריך.

ישנם סוגים רבים ושונים של מיסים שחברה חייבת לשלם כגון מס הכנסה, מס שכר, מס מכירה ומס רכוש.

מטרת החלק הזה היא ליידע את הקורא כיצד מסים עובדים ומדוע הם חשובים לעסק שלך.

מיסים הם חלק חשוב בחייו של כל עסק. הם ההוצאה המשמעותית ביותר שחברה צריכה להתמודד איתה. מיסים יכולים להיות עניין מסובך וחשוב שיהיה יועץ מס שיודע מה הוא עושה.

איך עובדת הכנסה פסיבית ומה מייחד אותה?

המושג הכנסה פסיבית אינו מובן לעתים קרובות. זה היה נושא לדיון כבר הרבה זמן, אבל אנשים עדיין לא באמת מבינים מה זה כרוך. מאמר זה יחקור את היסודות של הכנסה פסיבית, כיצד היא פועלת ומדוע כל עסק זקוק לייעוץ מס.

הכנסה פסיבית היא הכנסה שלא מצריכה כל עבודה כדי לייצר אותה. הכנסה פסיבית יכולה להיווצר ממקורות רבים כמו השקעות, דיבידנדים ממניות או ריבית מאיגרות חוב וחשבונות חיסכון. זה נקרא "פסיבי" מכיוון שהאדם שמרוויח כסף מהסוג הזה לא צריך לעשות שום דבר כדי שהכסף ימשיך להיכנס. זה פשוט קורה אוטומטית כל עוד האדם מחזיק בהשקעה או בנכס שיוצרים סוג זה של הַכנָסָה.

חוק קיצוצי המס והעבודות (TCJA) משנת 2017 ערך כמה שינויים בשיעורי המס עבור רווחי הון. לדוגמה, שיעור רווחי הון לטווח ארוך (נכסים המוחזקים במשך יותר משנה) ירד מ-15% לאפס. שינוי זה עומד בניגוד לחוק הקודם, שבו היה שיעור של 20% על רווחי הון לטווח ארוך.

ניתן להגדיר הכנסה פסיבית ככל הכנסה שאינה מתקבלת באמצעות השתתפות פעילה בעסק או במסחר. הכנסה פסיבית יכולה להגיע מהשקעות כגון מניות, אג"ח, קרנות נאמנות, נכסים להשכרה או תמלוגים.

משקיעים משלמים מסים על רווחי ההון שלהם עבור השקעות בקירוב לשווי תיק ההשקעות הכולל שלהם. אז אם למשקיע יש השקעות בשווי של 500 אלף דולר ויש לו רווח של 50 אלף דולר לטווח קצר אז הוא ישלם מסים של 20%.

מסקנה: להקים עסק משלך? תתכוננו למיסים.

מיסים הם רע הכרחי לכל עסק. וזה לא רק על הכסף שאתה צריך לשלם. זה גם על הזמן והמאמץ שאתה משקיע בהכנות לקראתם.

על מנת לוודא שהעסק שלך לא יקבל עונש, עליך להיות מוכן למיסים בהקדם האפשרי. אבל אם אתה רק מתחיל, זה יכול להיות קשה לדעת כמה לעשות או מה בדיוק צריך לעשות.

כדאי להתחיל בהתייעצות עם רואה חשבון או איש מקצוע בתחום המס שיוכל לעזור לך להגדיר את חובות המס שלך ולהיערך אליהם בצורה הטובה ביותר.

עסק חייב לקבל ייעוץ מס כדי לוודא שהוא לא עושה טעויות בהגשה שלו. חשוב לעסק לדעת כמה מס הם ישלמו, אילו ניכויים הם יכולים לתבוע וכמה כסף יישאר לו לאחר תשלום המיסים. המסים יכולים להשתנות ממדינה למדינה וחשוב לעסק לדעת איזה סוג מיסים הוא ישלם.

מיסים הם חלק גדול מניהול עסק מצליח וחשוב שלכל יזם תהיה הבנה בהם. מסים מספקים נתח עצום של הכנסות למדינות ולכן הכרחי שיזמים יבינו אותם טוב ככל האפשר.

Related Post

דילוג לתוכן